אצבע מאשימה: מי אשם שאין חוק גיוס? | פילפוליטיקה

    אבי יעקב No Comments on אצבע מאשימה: מי אשם שאין חוק גיוס? | פילפוליטיקה

    הפרשנים הפוליטיים פתחו את תכנית 'פילפוליטיקה' בדיון סוער סביב חוק הגיוס שפג תוקפו. ריבלין: "נודע לי ממקור בכיר שהנציגים החרדים מאיימים להחרים את כל ההצבעות, כולל עילת הסבירות. אם לא יסדרו את עניין הגיוס". בלום: "אני חושב שלא נתניהו אשם אלא חברי הכנסת החרדיים"

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יעקב ריבלין: "מי יעשה הפרת נדרים לנתניהו וחברי הכנסת החרדיים שלא עומדים בהבטחותיהם לבוחרים. מה קורה עם חוק הגיוס? חוק הגיוס הוא בעייתי כי גלנט וסמוטריץ שונאים זה את זה. וגלנט הורה לצוותים לא לשתף פעולה עם סמוטריץ. צריך להקים וועדת שרים בעניין חוק הגיוס בהשתתפות הנציגים החרדים. נודע לי ממקור בכיר שהנציגים החרדים מאיימים להחרים את כל ההצבעות, כולל עילת הסבירות. אם לא יסדרו את עניין הגיוס. בג"צ לא יורה על גיוס מיידי, אבל הוא כן יכול לעצור את כל התקציבים לדוגמא".

    אבי בלום: "אני חושב שלא נתניהו אשם אלא חברי הכנסת, נתניהו הוריד את החקיקה בגלל ההפגנות, אבל היה צריך להחזיר את חוק הגיוס יחד עם עילת הסבירות. אין דבר דחוף יותר מחוק הגיוס. למה בכלל סמוטריץ הדתי צריך לעסוק בחוק גיוס החרדים? גולדקנופף עוסק בהתיישבות הצעירה? אני חושב שגלנט צריך לטפל בזה. גלנט הוא לא עוין חרדים בכלל. כרגע אין חוק ואנחנו משחקים לידיים של בג"צ, אין חוק גיוס מוסדר ובג"צ יכול להראות עד כמה הוא נחוץ לפיקוח על הממשלה". ומילה לגבי הבחירות המונציפליות: "אריה דרעי לא רוצה לחזור כרגע לממשלה, כי הוא רוצה להתעסק בבחירות המונציפליות, מה שקורה כעת באשדוד זו רעידת אדמה לדרעי".

    האזינו



    0 תגובות